luni, 30 iulie 2012

Ce am mai gătit: Pizza

Oricine ştie să facă pizza. Până anul trecut eu nu am făcut pentru că nu ştiam cum să fac blatul. Dar şi când am învăţat... :))
Nu ştiu cantităţi, eu pun "după ochi“. Făină, drojdie, puţin zahăr, ouă, ulei de floarea soarelui, ulei de măsline, sare şi apă călduţă.
Punem drojdia la dospit cu puţină făină, puţintel zahăr şi apă. când face balonaşe o punem peste făină. Adăugăm: puţin zahăr, un ou sau două, în funcţie de câtă făină aveţi, şi, în cantităţi egale, ulei de măsline şi ulei de floarea soarelui.

Frământăm cu apă călduţă şi lăsăm aluatul să crească. Ungem tava cu ulei de măsline şi întindem coca. Ungem cu suc de roşii, apoi presărăm oregano şi busuioc din belşug. Adăugăm ingredientele, în funcţie de ce pofte avem. Merge orice combinaţie. Eu am pus doar muşchi file, salam de Sibiu, măsline negre, ou şi caşcaval. Ţinem la cuptor până se rumeneşte. :)


Pt sos, puneţi suc de roşii într-o crăticioară şi adăugaţi oregano, busuioc şi piper în funcţie de cât de iute îl vreţi. Mai puneţi şi ulei de măsline şi nişte boia sau alte condimente care vă plac, dacă vreţi.

Enjoy!

Niciun comentariu: