duminică, 8 aprilie 2012

Ce am mai gătit...

E cam greu cu mâncarea asta light... Ce fel de carne să mănânci dacă nu pui?! (probabil că vor începe să ne crească pene în curând). Piept de pui, roşii, mărar, dar şi... ciuperci proaspete. Am curăţat 1 kg de ciuperci. Unghiile mele abia făcute au plâns :)) Am tăiat ciupercile în cubuleţe şi le-am sotat în unt. Bureţii au lăsat suficientă apă pentru a se fierbe bine. Puiul l-am călit în putin ulei de măsline, am adăugat roşiile tăiate, apoi ciupercile şi, după ce le-am lăsat să fiarbă împreună, am adăugat(abia când am închis focul)o legătură de mărar (tăiat, evident). Variaţiuni pe aceeaşi temă, este adevărat. Dar măcar aşa nu ne săturăm de pui :D

Şi, pentru că am fost copii cuminţi şi meritam şi ceva bun, am făcut şi clătite. :D Bune de mâncat ziua, când se ard repede grăsimile, nu seara :))


Enjoy!

Niciun comentariu: