miercuri, 28 martie 2012

Mâncăm sănătos - ep. 6

Din nou pui, pentru că altfel nu se poate. Am cumpărat un pachet cu doi piepţi dezosaţi. Tocmai buni pentru două feluri de mâncare. Dintr-un piept al făcut friptură cu legume. La Dry Cooker. La început, recunosc, nu am avut deloc încredere în această tigaie, dar a început să îmi placă. Câteva picături de ulei de măsline şi treaba-i ca şi rezolvată. Ca garnitură am făcut legume, tot în tigaia mea minune: ciuperci, un dovlecel şi ardei roşu. O masă de seară excelentă! Din cel de-al doilea piept am gătit o mâncărică pentru prânz. Risotto cu pui şi busuioc. Reţeta originală este aceasta: http://www.cevabun.ro/risotto-cu-pui-rosii-si-busuioc/ Nu am respectat-o întocmai. Am gătit mai light, fără parmezan, fără zahăr, dar cu puţin vin alb :) Este o super mâncărică! Enjoy!

Niciun comentariu: